Piagam Pelanggan 2021 | PUSAT JAMINAN KUALITI
» MENGENAI KAMI » Piagam Pelanggan Pusat Jaminan Kualiti » Piagam Pelanggan 2021

Piagam Pelanggan 2021

PIAGAM PELANGGAN PUSAT JAMINAN KUALITI (CQA)

(Diluluskan dalam Mesyuarat Pengurusan CQA ke-18 pada 20 Jun 2019)

 

  • Hebahan perubahan dokumentasi ISO diterima oleh PTJ selewat-lewatnya satu (1) hari sebelum tarikh kuatkuasa dokumen;
  • Dapatan audit pihak Badan Pensijilan diterima oleh PTJ dalam tempoh dua (2) hari bekerja selepas mesyuarat penutup audit;
  • Keputusan kelulusan akreditasi diterima oleh PTJ dalam tempoh tiga (3) hari bekerja selepas petikan minit senat dikeluarkan oleh urus setia senat;
  • Keputusan kelulusan peruntukan kewangan bagi proses akreditasi makmal kepada Pusat Tanggungjawab yang terlibat dalam tempoh lima (5) hari bekerja selepas diluluskan oleh Pejabat Timbalan Naib Canselor (Penyelidikan dan Inovasi).

 

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan CQA Tahun 2021

 Januari

 Februari

 Mac

 April

 Mei

 Jun

Julai

Ogos

September

Oktober

November

 Disember

 

ARKIB

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan CQA Tahun 2020

Kemaskini:: 11/01/2022 [nooridma]

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT JAMINAN KUALITI
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-9769 1508
03-9769 1489
W, ~noCache [*LIVETIMESTAMP*]
W