Piagam Pelanggan 2018 | PUSAT JAMINAN KUALITI
» MENGENAI KAMI » Piagam Pelanggan Pusat Jaminan Kualiti » Piagam Pelanggan 2018

Piagam Pelanggan 2018

PIAGAM PELANGGAN PUSAT JAMINAN KUALITI (CQA)
(Diluluskan dalam Mesyuarat Pengurusan CQA pada 14 Mac 2018)
 
  • Keputusan kelulusan akreditasi diterima oleh Pusat Tanggungjawab dalam tempoh 3 hari bekerja selepas petikan minit senat dikeluarkan oleh urus setia Senat;
  • Dapatan audit pihak Badan Pensijilan diterima dalam tempoh dua (2) hari bekerja selepas mesyuarat penutup audit; 
  • Dokumen* terkini tersedia dalam Portal e-ISO mengikut kelulusan tarikh kuatkuasa. (*tertakluk kepada pematuhan ke atas Panduan Penyediaan Dokumen ISO); dan
  • Keputusan kelulusan peruntukan kewangan bagi proses akreditasi makmal dimaklumkan kepada Pusat Tanggungjawab yang terlibat dalam tempoh lima (5) hari bekerja selepas diluluskan oleh Pejabat Timbalan Naib Canselor (Penyelidikan dan Inovasi).
 
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan CQA Tahun 2018
Januari
Februari
Mac
April
Mei
Jun
Julai
Ogos
September
Oktober
November
Disember

Kemaskini:: 25/09/2019

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT JAMINAN KUALITI
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-9769 1508
03-9769 1489
W, ~noCache [*LIVETIMESTAMP*]
W