Piagam Pelanggan 2022 | PUSAT JAMINAN KUALITI
» MENGENAI KAMI » Piagam Pelanggan Pusat Jaminan Kualiti » Piagam Pelanggan 2022

Piagam Pelanggan 2022

PIAGAM PELANGGAN PUSAT JAMINAN KUALITI (CQA)

(Diluluskan dalam Mesyuarat Pengurusan CQA pada 20 Jun 2020)

 

  • Hebahan perubahan dokumentasi ISO diterima oleh PTJ selewat-lewatnya satu (1) hari sebelum tarikh kuatkuasa dokumen;
  • Dapatan audit pihak Badan Pensijilan diterima oleh PTJ dalam tempoh dua (2) hari bekerja selepas mesyuarat penutup audit;
  • Keputusan kelulusan akreditasi diterima oleh PTJ dalam tempoh tiga (3) hari bekerja selepas petikan minit senat dikeluarkan oleh urus setia senat;
  • Keputusan kelulusan peruntukan kewangan bagi proses akreditasi makmal kepada Pusat Tanggungjawab yang terlibat dalam tempoh lima (5) hari bekerja selepas diluluskan oleh Pejabat Timbalan Naib Canselor (Penyelidikan dan Inovasi).

 

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan CQA Tahun 2022

Januari

Februari

Mac 

April

Mei 

Jun

Julai 

Ogos

September

Oktober 

November

Disember

Kemaskini:: 21/02/2023 [nooridma]

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT JAMINAN KUALITI
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-9769 1508
03-9769 1489
W, ~noCache [*LIVETIMESTAMP*]
W