(2) Jaminan Kualiti Perkhidmatan | PUSAT JAMINAN KUALITI
» PERKHIDMATAN » (2) Jaminan Kualiti Perkhidmatan

(2) Jaminan Kualiti Perkhidmatan

 

Peranan dan tanggungjawab Jaminan Kualiti Perkhidmatan adalah seperti berikut:

 

1) Pengurusan Kualiti Perkhidmatan

    Mengurus dan menyelaras pensijilan ISO UPM menerusi pelaksanaan Sistem Pengurusan Kualiti (QMS) dan

    Sistem Pengurusan Keselamatan Maklumat (ISMS).

 

2) Pembudayaan Kualiti

    Mengurus dan memantau pembudayaan kualiti menerusi pelaksanaan Ekosistem Kondusif Sektor Awam (EKSA).

 

3) Pengiktirafan Kualiti Perkhidmatan

    Mengurus pengiktirafan kualiti menerusi Hari Kualiti dan Inovasi Perkhidmatan (HKIP), Penarafan Bintang

    Pengurusan Pentadbiran & Anugerah Kualiti.

 

Jaminan Kualiti Perkhidmatan (JKP) terdiri daripada tiga (3) seksyen sepertimana di bawah:

Kemaskini:: 02/09/2024 [aidawati]

PERKONGSIAN MEDIA

W, (07:05:32pm-07:10:32pm, 23 Aug 2025)   [*LIVETIMESTAMP*]