Achievement Of Client Charter February 2018 | CENTRE FOR QUALITY ASSURANCE (CQA)
» Achievement of Client Charter February 2018

Achievement of Client Charter February 2018

BIL PIAGAM PELANGGAN STATUS PENCAPAIAN FEBRUARI  JUSTIFIKASI
BILANGAN PERATUS
1 Keputusan kelulusan akreditasi diterima oleh PTJ dalam tempoh 3 hari bekerja selepas petikan minit senat dikeluarkan oleh urus setia Senat 3 100% Fakulti Perhutanan, Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi dan Fakulti Rekabentuk dan Senibina 
2 Dapatan audit pihak Badan Pensijilan diterima dalam tempoh dua (2) hari bekerja selepas mesyuarat penutup audit. TIADA  TIADA  Audit Badan Pensijilan Tahun 2018 belum dilaksanakan 
3 Dokument* terkini tersedia dalam Portal e-ISO mengikut kelulusan tarikh kuatkuasa. (* tertakluk kepada pematuhan ke atas Panduan Penyediaan Dokumen ISO) TIADA  100% Berdasarkan tarikh kuatkuasa terakhir pada 19 Januari 2018.
4 Keputusan kelulusan peruntukan kewangan bagi proses akreditasi makmal kepada Pusat Tanggungjawab yang terlibat dalam tempoh lima (5) hari bekerja selepas diluluskan oleh Pejabat Timbalan Naib Canselor (Penyelidikan dan Inovasi)  1 100% Tarikh surat: 25 Jan 2018
Tarikh surat diterima: 1 Feb 2018
Tarikh semakan oleh Pengarah CQA: 2 Feb 2018
Tarikh terima daripada KB : 7 Feb 2018
Tarikh pemakluman kepada PTJ: 12 Feb 2018

Updated:: 05/04/2018 [nurul]

MEDIA SHARING

CENTRE FOR QUALITY ASSURANCE (CQA)
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-9769 1508
03-9769 1489
SXDTTAx~