Client's Charter | CENTRE FOR QUALITY ASSURANCE (CQA)
» ABOUT US » Corporate Information » Client's Charter

Client's Charter

PIAGAM PELANGGAN PUSAT JAMINAN KUALITI (CQA)
(Diluluskan dalam Mesyuarat Pengurusan CQA pada 14 Mac 2018)
 
  • Keputusan kelulusan akreditasi diterima oleh Pusat Tanggungjawab dalam tempoh 3 hari bekerja selepas petikan minit senat dikeluarkan oleh urus setia Senat;
  • Dapatan audit pihak Badan Pensijilan diterima dalam tempoh dua (2) hari bekerja selepas mesyuarat penutup audit; 
  • Dokument* terkini tersedia dalam Portal e-ISO mengikut kelulusan tarikh kuatkuasa. (*tertakluk kepada pematuhan ke atas Panduan Penyediaan Dokumen ISO); dan
  • Keputusan kelulusan peruntukan kewangan bagi proses akreditasi makmal dimaklumkan kepada Pusat Tanggungjawab yang terlibat dalam tempoh lima (5) hari bekerja selepas diluluskan oleh Pejabat Timbalan Naib Canselor (Penyelidikan dan Iovasi).
 
Report of CQA Client Charter's Achievement for 2018
 May
 June
 July
 August
 September
 October
 November
 December

Updated:: 24/05/2018 [naszroul]

MEDIA SHARING

CENTRE FOR QUALITY ASSURANCE (CQA)
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-8947 1508
03-8947 2037
C1527209786